-280109

Idag så var jag och Madde på ett möte i Strömsholm, det var ett möte inför Tyskland resan som vi ska åka med på!
Det var riktigt kul och vi är taggade till tusen haha.
Jag har inte haft nå lust och skriva dom här senaste dagarna, så de är därför jag inte har skrivit, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva heller ;s värt och vet jag vet men endå.

btw, Nick Carter fyller 28 år idag, Grattis! <3

Åh har ni hört 'Broken strings' med James Morrison och Nelly Furtado?
Det har ni säkert, men den är så otroligt underbar, jag ÄLSKAR verkligen låten, jag liksom bara lyssnar på den om och om igen! Om ni inte har lyssnar på den så gör det!


M! (F)


Puss,
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg du har!



Och ha en bra dag! :D

2009-01-29 @ 07:59:36
URL: http://inmygirllife.blogg.se/
Postat av: josefine

M (L) ? ? ? vem menar du ? :)

2009-02-01 @ 23:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0