-älskar´t

Visst är det underbart när någon eller något räddar ens dag bara sådär?
Ja men typ genom att bara säga något eller skriva något eller vad som helst.
Tänk för att min dag blev precis räddad sådär, jag trodde verklgien inte att något skulle kunna rädda den här dagen, så otroligt tråkig dag och jag har typ sovit hela dagen och vart allmänt trött och jätte tråkig, och den här dan började ju inte direkt sådär jätte bra, vaknade mitt i natten och kunde absolut inte somna om och låg vaken sjukt länge och när jag väl kunde somna så ringde klockan vid 10 och då var det bara att gå upp och åka till stallet för att ha teori för några ungar som inte verkar vilja lära sog någonting så det känns riktigt värdelöst, och sen åkte jag hem och har typ inte gjort någonting förtuom typ kollat på film och sovit och sånt. Men nu, sådär helt plötsligt så ba loggar jag in på ola.cd och så är Ola inloggad och då passar jag på att skicka iväg ett litet grattis till björnen, och tror  ni inte att han svarar då eller? Snacka om att rädda min dag :)




Puss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0