-George Nozuka


Jag kan inte fatta att jag sitter med George Nozukas skiva 'Believe' i handen just nu,
Så länge som jag har tjatat om att jag vill ha den, så har jag den nu liksom, helt amaizing.
Eftersom att jag var tvungen att beställa den från USA så blev den rätt så dyr och så, men
vet ni vad? Det spelar ingen roll för jag har velat haft den här skivan ända sen den 14 April 2008
så jag är bara helt överlycklig! :D
Jag måste bara säga att den här killen, kan sjunga, han kan dansa och han vet hur man förmedlar känslor genom sina låtar, han är speciell på riktigt alltså!


George Nozuka, i hovet 14 April 2008!

Puss /  

Kommentarer
Postat av: anna :)

Ska få en affisch på Darin därifrån :) :D:D

så ska till örebro åh hämta den i morgon! :D:D

2009-01-15 @ 22:30:24
URL: http://annapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0