-Så ska det låta

Kollade nyss på ett klipp på youtube från 'Så ska det låta' som Bami skickade till mig,
Det är när Hanna Hedlund sjunger 'New York, New York'
visst hon sjunger bra och så, men jag vet inte,
ska jag vara rikigt ärlig så tycker jag inte om henne,
jag vet egentligen in varför, men op något sätt stör jag
mig på henne. Sen vet jag faktiskt inte riktigt heller
hur hon blev känd, var det för att hon är program ledare eller
för att hon sjunger?
Va sämst jag känner mig nu, men de är sant faktiskt!
Och hon gjorde låten new york new york helt okej, men hon har
faktiskt gjort bättre låtar tycker jag!


Puss /

Kommentarer
Postat av: bambam

hihi hon var med flera ggr med sin syrra i melodifestivalen och är känd därifrån det var inte förns på senare dagar efter nått/några album som hon blev programledare. Hon har vart programledare på ett antal program men det enda jag kommer på är Singing Bee :P



Det är väldigt svårt med hanna för antingen gillar man henne eller så gör man inte det liksom. Jag tror inte att det finns nått mitt emmelan med henne. Men man kan ju tycka låten är okej liksom.

Men kolla in hennes nyaste låtar det är ett tips :D

2009-01-09 @ 23:15:59
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0