-Sista dagen på lovet

Nu har jag lite panik, INGEN har nån aning om när vi börjar imorron, haha lyckat säger jag bara! Så jag snackade med Nathalie nyss och vi sa att vi alla skulle åka dit till 10, så vi får väl göra det då, men liksom om vi börjar tidigare så kommer alla försent ju haha.
Nu har jag inte skrivit sen förra året haha så de här blir första inlägget 2009.
Nyårsafton var väl helt okej, kunde ha vart bättre men men, sen nu här i veckan har jag varit ute i Skerike och ridit Cocktail, och jag ska dit på lördag igen, underbar häst måste jag säga!


Fina hästen Cocktail!

Va tycker ni om den här designen till min apalbybok?

Puss /

Kommentarer
Postat av: aat

apalbybok? :D haha, iaf, den var jättefin! (:<3

2009-01-07 @ 15:53:04
URL: http://aat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0