-Sommar tack

Ge mig sommar tack!
Tänk er en solig, varm sommardag, hur underbart är inte det?
Bara sitta ute i solen, eller åka iväg och bada med sina kompisar och kunna sitta ute på kvällarna och
snacka en massa skvaller med sin bästa vän. Ge mig sommar nu nu nu!
Förra sommaren var helt underbar, alla små resor till t.ex. Enköping, stockholm, Eskilstuna, det blev väldigt många Emd resor förra sommaren måste jag säga, men även en massa Ola spelningar. + att jag var i Skåne i 2 långa hela underbara veckor, var ju helt amaizing liksom, och där träffade jag underbara trevliga nya människor, jätte skoj! Och fick världens överaskning också haha, det var såhär att vi bestämde oss för att åka till Kiviks marknad en dag, och så hör jag 'love in stereo' med Ola, och tänker åh vilken grym låt dom spelar! Och så fortsätter vi att gå, och helt plötsligt ser jag en blond sak hoppa runt på en scen och inser väldigt fort att det är Ola med sina 2 dansar Danne och Kevin,
Och helt plötsligt står jag ungefär längst fram, och sen vare signering sånt skoj! :)
ååh vad jag tjatar, men jag vill verkligen ha sommar nu, liksom lite värme tack?


Ni är bäst och jag älskar er massor! <3

Puss /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0