-happy birthday

weho!
Today´s my birthday, 16 år hihi!
Jag vaknade vid 9 imorse av att jag fick sms efter sms och såklart hade jag glömt stänga av ljudet så efter det kunde jag inte somna om så jag satte mig och kollade lite på tv.
Senare idag blir det mys med god mat och tårta.
Skriver mer om det ikväll! :)
Igår åkte jag och Josefine ner på stan och jag köpte mina underbara skor, lägger in kort på dom ikväll.
Efter stan åkte vi hem till Nicole ett tag, och snacka om att hon var brun ojoj har inte träffat henne sen hon kom hem från turkiet i söndags. Lite senare åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt, riktigt trevligt!
Ha en super bra dag hörrni!
Beso
/

Kommentarer
Postat av: nicole

hihhhihih man får tacka :):):)<33

2009-07-31 @ 20:45:22
Postat av: *Bam Bam* -

men gud gumman hahah xD förlåt <33 jag hade för mig att det var 30/8 du fyllde åååår :P förlåt men grattis i efterskott <33

2009-08-08 @ 00:47:23
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0