-040309

Nu är jag äntligen hemma efter en dag i stallet. Efter ridlektionen som slutade vid 6 så hann jag åka hem och vara hemma i ca 30 min, och då var mamma snäll och skjuttsade tillbaka mig dit. Mötet började 19:15 och höll på till ungefär 9. Vi har alltid så himla kul på våra möten så det känns som om vi är klara på 1 timme hehe.. Jag måste säga att det kan bli väldigt mycket prat om annat än vad vi ska prata om! På ridlektionen så hoppade vi, hehe det känns som om det var en evighet sen jag hoppade. Men det var lika kul som alltid, och jag är helt nöjd, det känner otroligt bra idag! :)
Nu ska jag faktiskt gå och sova, så att jag orkar upp imorgon :)



Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0