-050309

Hallojsan!
Låång dag i skolan idag, usch usch, började 8:30 och slutade 15:20. Dagen började med att jag försov mig, som vanligt hehe.. vaknade kvart i 8 och fick panik när jag såg vad klockan var. Jag skulle iväg till skolan 30 min senare, lite stressigt blev det men jag hann! sjysst jobbat eller vad säger ni? På morgonen hade vi svenska och vi fick tillbaka ett av våra prov som vi gjorde nån vecka tidigare, och guess what? Jag fick vg, så jag är ganska så glad måste jag erkänna. Sen fick jag även reda på att jag hade blivit utvald till nån pisa undersökning, så vi gick på nått 'möte' och gick gott fika hehe! Annars så har dagen varit ganska slö, typ legat i soffan och slöat efter skolan, och sen åkte jag, mamma och urban till team sportia och skulle köpa skidor till dom :)
Men nu ska jag gå och sova!
Ge mig sommar!
Puss /


Igår fyllde Fannie år! 
Grattisgrattis! :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0