-090309

I lördags så åkte jag och Magda och solade, riktigt härligt måste jag säga, det var en tag sen faktiskt, så nu har man liiite mer färg iallafall än förut när man var helt kritvit. usch usch. Tro det eller ej men vi gymmade också, inte så där värsta länge men ett litet tag iallafall, vi prövade en massa olika maskiner och sen sprang vi i en gympasal också! Efter det åkte vi hem till Magda och åt. Efter det så började vi fixa oss lite och vi lyssnade på en jätte gammal skiva, bara 90-tals låtar hehe! När klockan började närma sig 8 halv 9 så traskade vi över till Deni och efter ett tag så kom Linda också!
En riktigt trevlig kväll var det iallafall! 
På söndagen så blev det stallet hela dagen nästan, åkte till stallet först vid 12 och skulle ha teori, och var hemma igen vid 1, sen så åkte jag och mamma till hälla och skulle handla lite, och när man kom hem därifrån var det bara att plugga. riktigt drygt! Men sen åkte jag tillbaka till stallet igen vid 4 och då var det seriehoppning, och jag skulle sitta och skriva kritik lappar. Runt 7 så var tävligen klar och jag åkte direkt hem till Steven, och var där ett tag, riktigt trevligt!
Har ni gjort något skoj i helgen?



Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0