-280309

Hola! (:
Först tänkte jag börja med att skriva Grattis till min mamma som fyllde år i torsdags!
Igår var det 2 år sen min älskade Bruno försvann ifrån mig, det känns så jobbigt att tiden går så fort, de känns som om det var igår jag stog på stallplanen och kollade när transporten åkte. Jag hoppas att han har det bra där han står nu, tror att det är i Uppsala någonstans. I miss you <3
Igår var jag med Steven, alltid lika trevligt! o idag var jag i stallet ett litet tag och red, det gick super bra!
Efter det åkte vi o hämtade upp Josefine och så var jag hos henne ett tag, men sen ringde Simon och ville att hon skulle komma dit så hon åkte dit o då gick jag och mötte Magda o höll henne sällskap när hon skulle till Deni, så jag fick en liten promenad hehe!
Sen gick jag hem och jag o pappa kollade på Sverige - Portugal matchen, (:
Imorrn ska vi till farfar (:
Nu äre inte långt kvar tills vi åker till Thailand hihi, 9 dagar! :D

'Cause the ground is breaking,
I can feel it shaking
Wish it was that easy,
But it's not that easy
Gotta hold my hands up,
Gotta keep my head up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0