-310309

På musiken i skolan idag så har jag och Nickan börjat 'göra om' en låt, vi valde Britney Spears - Lucky. Så vi ska göra om den lite, alltså t.ex om vi vill att den ska gå fortare eller saktare och kanske lägga till lite trummor här o lite piano där, ja ni fattar grejjen. Och efter musiklektionen så hade vi en lång rast så vi satt kvar, och då tänkte vi att vi kunde lägga på lite sång på låten också så det gjorde vi, vi liksom mest skämt sjöng och det var så himla kul, hehe alltså vi hade så otroligt roligt när vi sjöng, vi brydde oss liksom inte om det blev ett skratt här o där, typ i början så sa jag: *This is a story about a girl named Lucky* och så började vi skratta efter de men sen fortsatte vi sjunga igen efter de, hehe låter helt stört eller hur? Men det var kul på något sätt :) Efter det så hade vi idrott och vi skulle göra hjärt och lungräddning, på några äckliga dockor hehe, inte så mysigt direkt, men men.
Sen på eftermiddagen så åkte jag till Rambo, och det gick super bra! Var ute och skrittade ett tag och sen red jag även i ca 30 min, det gick så himla bra alltså, vilken underbar häst säger jag bara!


plutt<3

Juste,
Jag fick den här länken av Linda,, http://www.youtube.com/watch?v=gqantZJ6WwM
Kolla på den säger jag bara, gu vad jag bölade helt sjukt, det var så himla fint!


Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0