-helt bortdomnad

Jag har under en längre period haft väldigt ont i tandköttet längst bak ni vet där typ visdoms tänderna ska sitta, och idag blev det ännu värre så vi ringde till tandläkaren och fick en "akuttid". När vi kom dit så fick vi sitta i väntrummet i ca 30 min, suck. Men men när vi väl fick komma in till tandläkaren så fick jag lägga mig på den läskiga stolen haha, och så skulle dem kolla, vi trodde ju att det var visdoms tänderna, men som sagt det är lite tidigt att få dem nu, och det visade sig att det var en tand som hade hamnat i kläm under en bit av tandköttet, helt konstigt jag vet. Så dom började med att ge mig en bedövnings spruta (!) och för er som inte visste det så är jag sprut rädd hehe,, och jag tror jag fick 2 eller 3 st, alltså inte samtidigt men med mellan rum, och sprutan var enorm verkligen och jag var så himla rädd, jag blev helt bort domnad och kunde knappt prata heheh.. och då visade dem mig hur det såg ut där under kött fliken och uuuuh, dom höll på och petade med en tandborst liknande grejj och det verkligen sprutade blod och jag trodde jag skulle svimma usch usch... åh jag var så himla rädd hahah! Och inte nog med det, dom var tvugna att borra ner en 'vass' tand för jag kom åt tandköttet med den hela tiden.


Puss
/


Kommentarer
Postat av: bam bam

nej men usch stackare :S

2009-03-29 @ 12:07:04
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0