-Intervju

Jag och Nickan gick från skolan vid 11, då våran lunch började så vi passade på att gå och äta på Vivaldi istället och snacka om att det var sjukt mycket folk, helt otroligt, men vi hamnade brevid på män som var snälla och lät oss sitta vid deras bord! Sen hade vi lite tid kvar innan vi intervjun, så vi gick och kolla i lite affärer och sånt. Jag köpte en jätte söt bikini från gina.
Sen gick vi till Streamline och där träffade vi Micke så vi pratade lite med honom och sen satte vi oss och väntade på Sasha. Vi intervjuade Sasha och det gick super bra! Det är så otroligt kul att komma dit, jag blir alltid så himla glad och sprallig heheh!
Efter intervjun så åkte vi hem och jag åkte iväg till stallet,och tog hand om min underbara Rambo!
och efter det så har jag inte gjort så mycket förutom pluggat.
Imorgon kommer pappa och hämtar mig och Magda efter skolan, vi ska iväg och ta spruta, eftersom att vi ska till Thailand. Alla tre är spruträdda så det blir ju kul, hahah!



<3

Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0