-Tyskland!

Nu så är jag hemma igen efter en weekend resa till Tyskland, eller jag kom hem natten till tisdagen men jag har haft så mycket i skolan så jag har inte hunnit skriva något.
Men nu tänkte jag ta och passa på att berätta lite om resan!
Vi flög iväg i fredags och var i Tyskland runt 23:30 och då bar det av till hotellet och buss resan tog ca 1 h. Jag var så otroligt trött när vi kom till hotellet och jag somnade nästn direkt. Sen på lördagen så gick vi upp ganska tidigt och åt riktigt god frukost på hotellet och sen bar det av till Equitana mässan, det var så häftigt, så otroligt stort alltså det var ca 10 olika salar fullt med grejjer och hästar överallt liksom, jag hittade en underbar häst som jag så gärna ville köpa haha, en svart lusitano, född 2000 från portugal, för bara sisådär 150 000 som hittat eller vad säger ni? hahah! På kvällen var vi även på en show som vi blev bjudna på, det var så otroligt häftigt, alltså det går verkligen inte att beskriva! Speciellt sista numret, det var en kille som hade ca 5 eller 6 hästar och han hade tränat dem i frihets dressyr, och det var så häftigt hästarna gjorde som han sa, han behövde bara göra en liten rörelse t.ex. riktigt coolt att se. På söndagen så tog jag och Madde sovmorgon och sov till ca halv 11 så otroligt underbart att få sova hahah! Och guess what? Vi var nere vid frukost ca 10 min senare hahaha! Sen letade vi efter en affär men eftersom att det var söndag så var det inte öppet någonstans tydligen, MEN vi hittade en liten kiosk som hade söndags öppet. Sen åkte vi iväg till mässan igen, och kollade på någon liten show grejj igen och kollade lite på grejjer. På kvällen var vi ute och åt allihopa, det var riktigt trevligt! På måndagen gick vi upp ganska så tidigt för att vi skulle hinna gå och handla lite innan konferensen började så vid halv 10 stog vi utanför gallerian, och sen öppnade de andra äffärerna vid 10 och då hade vi 40 min på oss, men jag han shoppa allt jag behövde! Sen var det konferens hela dagen fram till 4 då bussen kom och hämtade oss vid hotellet och så bar det av till flygplatsen! Efter en lite jobbig flygresa hem så kom jag hem till mig vid någon gång efter 1!
Den här helgen har varit så otroligt fantastisk och lärorik!
Kort kommer lite senare för nu måste jag sova, är så otrligt trött, som vanligt haha!
Puss /

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

åååh juste.. vad härligt <333



Hoppas du hade det skitbra :D

2009-03-20 @ 09:57:03
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Josefin

Låter som en härlig resa! Irriterande att det ska vara stängt på söndagar x)

2009-03-22 @ 14:57:45
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 olika inlägg så är du med i lottningen! :)

Kram

2009-03-23 @ 16:58:26
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0