Picasa 3

Nu sitter jag hemma hos Nickan och vi har precis provat att använda bildredigerings programet picasa 3.
Det var ett bra och ganska enkelt program, så det är ju bra om man inte ska göra några större redigeringar.
Sen satt vi nyss och kollade på våran 'dansvideo' vi hade en uppgift på idrotten i skolan att göra en dans och sen filma den. Och jag kan lova att våra lärare kommer få sig ett gott skratt hehe.. Nu ikväll så blir det stallet för hela slanten heheh.. nej men nu ska jag strax åka iväg och rida och sen vid halv 8 så ör det usek möte, men har jag tur så hinner jag hem mellan ridlektionen och mötet.
Skriver när jag kommer hem.


Puss
/

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gjorde också någon dansvideo i 8:an tror jag. Resultatet blev sjukt pinsamt, haha ;)

2009-03-04 @ 18:42:15
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Josefin

Har ingen aning. Vi hoppade runt och gjorde lite kullebyttor, hahaha. Vi hade väldigt dålig fantasi om man säger så ;)

2009-03-04 @ 21:53:18
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0