-090514

Hola!
Torsdag idag,, shit imorgon är det fredag, damn va snabbt en vecka går, fast det allra sorgligaste är nog att helgen går dubbelt så fort. Men men, jag är sjukt glad över att det är fredag imorgon, liksom jag bara älskar helgerna, fast det gör nog dom flesta tror jag?
Men vad har jag gjort idag då? Faktiskt inte så mycket alls, var i skolan och sen har jag bara tagit de super lugnt och sånt, det är så himla skönt att bara ta det lugnt en dag tycker jag. Jag försov mig INTE imorse hihi, det känns som om jag försover mig varje torsdag, eller ja nu var det ett tag sen, men när jag väl försov mig så var det alltid på torsdagar som jag vaknade med panik när jag insåg att klockan var way to much. *peppar peppar ta i trä* haha bara för att jag skrev att det var ett tag sen jag försov mig så kommer jag nog lyckas med det imorgon haha, det skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt! Nu på kvällen så har jag fortsatt med att försöka lära mig Lightroom 2.3, det är sjukt kul, och som jag sa igår väldigt enkelt! Men nu ska jag nog faktiskt ta och sova, godnatt!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0