-250509

Hola!
Helgen började med att i fredags så var jag, Nicole, Gehan och Steven på bio, riktigt mysigt, ganska dålig film, men den dög! Vi kollade på the haunting in connecticut Efter det så skulle jag sova hos Steven så runt 1 var vi hemma hos honom och vi tog det bara lugnt och sen efter ett tag kom Jonathan, Brian och Gehan och vi lyssnade på musik och sånt. Det slutade med att vi somnade runt 7, behöver jag säga mer än att dom här pojkarna är helt sjuka haha, liksom vem börjar laga mat 5 på morgonen? Jag var helt sluuut, haha jag sov ca 3 timmar den natten, inte så kul på lördag kvällen sen liksom, sjukt trött. Men iallafall på lördagen så kom Nicole hem till mig och Josefine, Gehan och Steven kom också ett tag. Vi kollade på film och gick och åt o lite sånt. Men vid halv 9 åkte Steven och Gehan. Då gick jag, Josefine och Nicole hem till Josefine och bara tog det lugnt. Anyway, idag så har det varit helt underbart väder!!, åh så underbart! I skolan så fick vi reda på va vi skulle få för betyg i spanskan, och guess om jag är happy? MVG hihih :D Efter skolan åkte jag och Nicole hem och först var vi ute och tog lite kort i det fina vädret :) Sen kollade vi på film, vi kollade på 'Barnhemmet' usch va läskig den var, hahaha uh vi var jätte rädda!
Puss
/

No puedo entender que ya ha habido 4 meses..
Tiden går så himla fort..
:(
M<3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0