-260509

Hola!
Dagen började med att jag och Nickan skulle ut och städa på skolgården.. hm., inte så trevligt så det slutade med att vi satte oss i solen och njöt av det underbara vädret.
Det har ju varit så otroligt varmt idag, åh så underbart.
Haha nej men annars idag så har det väl varit ganska lugnt, har inte gjort något speciellt förutom att koka te i skogen på idrotten, öh inte så normalt.. men bättre det än att ha vanlig idrott ju (:
Efter skolan så åkte jag till min älskade Rambo, och vi var ute med Angelica och Whiskey i skogen och gick, så mysigt, haha fast lilla Rambo blev lite rädd för en papperskorg, och ja dom är ju så himla farliga eller vad säger ni? ;)
Ne men nu ska jag faktiskt gå och kolla på 'P.S I love you' som jag inte hann kolla klart på i söndags.
Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0