-en helg med angtrån!

Den här helgen har jag spenderat med min vän nicole (angtrån) hahahah!
I fredags så sov jag hos henne, och Steven och Gehan kom över och kollade på film, men tyävrr hann vi inte kolla klart på hela......
Efter att dom hade dragit så satt jag och nickan och pratade en hel del och sen helt plötsligt insåg vi att klockan var 03:30 och båda höll på att somna till dunkande musik hahah vi hade värsta musiken på och ah fyfan va trötta vi var, men sen vid 4 så ville nickan kolla på en annan film som vi hade hyrt, men det slutade med att vi stängde av efter 15 min för dels så hade jag redan somnat innan vi hann starta filmen och nickan var jätte trött, så lite onödigt att kolla då liksom!
Sen vaknade vi typ vid halv 12 på lördagen tror jag.. och vid 3 åkte jag till stallet för att ha ridskolans dag, det gick bra, ovanligt lite stress faktiskt!
Senare på kvällen så bestämmde vi oss för att åka till marknaden, men fan det var ingen bra idé, sjukt lite folk och ja, inte så kul liksom, så efter ett tag drog vi hem till nickan igen och bara tog det lugnt.
Idag så har ja setat ute och solat, så underbart! Sen åkte vi till Stockholm och hälsade på tobbe! riktigt trevligt :)
Juste, vill ni veta vad vi skulle ha klubborna till?
Jo, jag och nickan hade en liten photoshoot, korten blev bra och så, nu ska dom bara redigeras lite, sen kommer dom upp här i bloggen, ni kan få ett smakprov på ett kort!
Puss
/



fuck, everythin´s a mess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0