-fan va hurtig jag är

Jag har vart så otroligt hurtig idag alltså måste jag säga,, jag har cyklat sammanlagt 4 mil idag! Jag är helt sjukt imponerad av mig själv, och då tänker säkert ni varför jag cyklade så otroligt långt. Men det var faktiskt såhär att imorse cyklade jag till stallet och sen hem, och det blir ungefär ½ mil, och sen åkte jag och mamma ner på stan och vi cyklade dit och hem och det blir ca 1 mil, sen så skulle vi vara duktiga och gå ut och cykla så vi cyklade till skultuna och hem och det blir ungefär 2,5 mil, så sammanlagt blir de 4 mil! Helt sjukt! Men jag kan faktiskt erkänna att det inte var helt frid och fröjd att cykla till skultuna för jag klagade otroligt mycket på vägen hem haha, jag hade ont i ryggen och jag hade kramp i benen och det var varmt och jag ville bara hem hahaha jag vet inte allt vad jag sa till mamma! Men men iallafall så när jag och mamma var på stan så köpte jag äntligen en jeans jacka som jag har gått och kollat på ett tag nu, så nu är den min! Och sen köpte jag även ett par gladiator skor fast med fransar, uhuhuuh så underbara! I´m in love typ!
Ska försöka ta ett kort på grejjerna imorgon så får ni se :)
Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0