-klippt mig

Halo!
Efter skolan idag så åkte jag och Nickan ner på stan och skulle kolla på avslutningsklänning, men tyvärr så hittade ingen av oss någonting.. så vi måste åka ner nästa vecka igen (:
Men jag var faktiskt och klippte mig, och jag blev riktigt nöjd!
Det syns knappt på längden alls men håret käns ändå så mycket friskare.
Gehan och Jonathan var med oss på stan också, haha när vi sprang runt och letade kläder :)
Sen köpte jag även en mors-dag present till mamma ifrån mig, Robin och Tobbe!
Juste jag och Nickan var till Te boden och köpte färgglada klubbor, vad vi ska göra med dom säger jag inte än, bilder kommer förmodligen att komma upp på lördag! :) surprise!
Haha damn.. mamma kom precis in på mitt rum och skulle säga godnatt, och så ligger hennes present i en påse på min säng, och sen hon ba: nemen åh va är det här för påse? Nått du köpte på stan idag? Och började gå mot den..
Jag ba: NOOOOOOOOO kolla för fan inte hahah! Hon ba: öh.. ahaaa hoppsan ;)
Från ingenstans typ, ett bra låttips!
The Pussycat Dolls - Jai Ho
grym låt.
Puss /


Jag älskar er, ni är bäst brothers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0