-ledig, men stressigt endå

Idag så har det varit studiedag, så det var riktigt skönt att få sova ut imorse, ville absolut inte kliva upp ur sängen när klockan ringde vid 10. Men men var tvungen att ställa klockan för annars hade jag sovit hela dagen, är verkligen helt slut. Men jag har inte direkt tagit de lugnt idag kan jag inte påstå, eller ah, dagen började rätt så lugnt, gick upp vid 10, kollade på Våra bästa år vid halv 11 och sen var det bara att gå ut med hunden, äta lite, fixa sig och sen var det bara att plocka fram dom där jobbiga spanska böckerna inte så speciellt kul, speciellt inte när man är sjukt skoltrött och bara inte orkar, men de är inte långt kvar, men när jag tänker så så får jag lite smått panik då också för då blir jag orolig över att jag inte hinner klart med alla ämnena i tid, men samtidigt så har jag ingen ork att sitta och plugga så mycket, så jag förstår inte riktigt hur jag tänker där alltså. Men sen skyndade jag mig till min underbara Raa, hihi (Rambo) han heter Raa egentligen för er som inte visste det ;), Allt gick super bra där och jag var hemma igen vid 5 och då var det nästan bara att sätta sig i bilen igen och åka vidare till Strömsholm, där vi hade ett möte. Mötet handlade om lite tips och ideér från andra ridklubbar i västmanland. Alltid lika trevligt att träffa alla!
Nu så ska jag ta lite glass och sätta mig framför tvn och kolla lite på O.C, och sen ska jag sova, ska upp rätt så tidigt imorgon, för första lektionen imorgon är ett nationellt prov i no(!) shit usch usch, jag är sjukt nervös för det!


Satt och lekte lite med photoshop igår kväll, men mitt photoshop verkade inte ha en tanke på att vilja samarbeta med mig så resultatet blev väl lite så där, eller vad säger ni?


Puss
/


Kommentarer
Postat av: Bam Bam

SV: Jo det kanske jag kan :P Ska bara se hur många det är som röstar först.

2009-05-13 @ 20:58:06
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0