-min gamla mobil är saknad

Som de står i rubriken så är min gamla mobil saknad, till och med så saknad att jag bytte till den nu på kvällen, så jag ska väl ha den imorgon och sen förmodligen byta tillbaka igen. Jag förstår inte riktigt vad som gör mig så fäst vid den mobilen, det bara är så liksom, kanske för att vi har så många minnen tillsammans? Haha va sjukt det låter, de ser ju ut som om jag skriver om en människa eller nått och ba: ah men vi har så många fina minnen tillsammans... haha.
Det har varit en rätt lugn dag idag, har bara tagit det lugnt efter skolan och så. Men jag fick mig en jävla chock i skolan måste jag säga, jag går i korridoren och så helt plöstsligt står Steven ocyh hans kompisar framför mig, ujuj vad jag blev chockad...
Förresten har ni någon favorit låt från melodifestivalen då?
Just nu är min favorit Brinck - Believe again från Danmark,
den är ju för himla bra alltså!
Puss
/

När jag endå snackar om min gamla mobil, kan jag ju faktiskt också ta och lägga in ett gammalt kort från den sommaren jag fick min älskade motorola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0