-no prov avklarat

puuhh.. säger jag bara, nu är äntligen det där jävla no provet avklarat, som jag har gått och oroat mig för. Jag trodde faktiskt att det skulle vara mycket svårare än vad det var, jag trodde faktiskt att jag skulle behöva hoppa över ungefär varje uppgift, men jag skrev på nästan alla och var den någon som jag var osäker på så chansade jag bara, liksom vad har man att förlora egentligen? ;) Annars idag så var jag och red, det gick väl lite si så där, kan väl bara säga att jag och hästen var både högt och lågt, hehe red en ganska rädd häst och hon blev rädd för lite allt möjligt så helt plötsligt så var både jag och hästen 1 m upp i luften. Hehe, men de gick bra så det var faktiskt kul med lite action på lektionen!
Jag har precis provat Adobes nya photoshop Lightroom 2.3 det var riktigt roligt faktiskt, det var ganska lätt att komma på hur man skulle göra och hitta alla olika prylar, men det svåraste var faktiskt att spara bilden tycker jag, det fanns inte direkt någon knapp som det stog 'spara som' på som det brukar, utan nu fick jag leta mig fram och hittade en knapp som det stog exportera på, och där sparade jag bilden, hm.. krångligt, varför inte bara låta det heta 'spara som' ? heheh!


I don´t know..

Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0