-skönt och komma iväg ett tag

Hejsan!
Och förlåt för att jag inte har skrivit på typ 1 vecka, shit tiden går så fort + att jag har haft otroligt mycket i skolan. Men iallafall i helgen så har jag varit i Stockholm, underbart att få komma iväg ett tag måste jag bara säga, jag har bara tagit de lugnt hos min halvsyster och sen har jag även träffat en kompis också, det var sjukt skoj! Imorse tog jag ett tidigt tåg hem till Västerås, tåget gick 09:07 och jag var sjukt trött! När jag var hemma igen så var det bara att skynda sig hem och hämta dans kläderna och skynda sig iväg till konsert huset där vi skulle ha dansuppvisning! Det gick väl sådär att dansa, tappade bort mig rätt så mycket, och jag har även åkt på en riktig förskyldning så jag var inte så himla pigg. Så det var väldigt jobbigt att dansa idag, men det var jätte kul!

Här har ni min dans outfit!
Väldigt rosa haha!

Puss
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0