-what makes me happy?

...jo, kläder, jag blir alltid glad av att shoppa lite nya kläder. Det är helt underbart, jag går alltid omkring med ett extra stort leende på läpparna om jag har ett par kassar med kläder i händerna. Så idag tyckte jag att jag behövde shoppa lite nytt, så jag och min vän Nicole åkte ner på stan efter skolan där vi även mötte upp Josefine,fast tyvärr så kunde hon inte gå med oss så länge för att hennes pojkväns syster fyller år. Så hon skulle dit och fira lite. Men när Jossan hade dragit fortsatte jag och Nickan att springa runt på stan och vi sprang till sko affär efter sko affär, för jag behövde nya skor och tänkte att jag skulle köpa det först så kan jag gå i lugn och ro och kolla på kläder sen! Tillslut hittade jag ett par jätte fina rätt enkla skor på Belle, då fortsatte vi till Gina tricot och där hittade jag MASSOR, men kunde tyvärr inte köpa allt de som jag ville ha, så jag valde ut de som jag ville ha mest, och här har ni de jag shoppade!





Efter stan så kom mina brorsor hit och åt och lite sånt!
Och eftersom att Robin fyllde år igår så åt vi lite tårta också, riktigt gott, och väldigt trevligt!


Puss!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0