-221109

Hörrni, när jag skriver datumet som rublik, är det någon som vet om jag skriver rätt, eller om det ska vara året först? Hahah jag är helt trög på riktigt alltså...

Men men i helgen, i fredags så sov jag hos Josefine, vi var ensamma hemma så det var lite små läskigt faktiskt, jag är väldigt mörkrädd av mig så ja, jag tyckte jag såg eller hörde grejer hela tiden hehe. Annars på kvällen så hade vi jätte trevligt mycket skratt och prat :)
I går så var jag och hälsade på armando, det var jätte skoj, så otroligt länge sen verkligen :(
Kom hem vid 1 ungefär och jäklar va trött jag var!
Annars idag så har jag varit hos henry ett tag och bara tog de lugnt, sen åkte jag till stallet ett tag på kvällen :)




Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

Hahahh i lördags vare så med oss, hörde allting..såg saker i fönstret hahah.. knarr i golvet, ja svär de spökar :P

2009-11-23 @ 10:43:27
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0