-<3

Den här helgen har varit super mysig!
Jag har varit med erik hela helgen, i fredags tog vi bara det lugnt
och i lördags var i på stan med jossan, riktigt trevligt! Sen var vi hos honom ett tag och sen smsa magda och fråga om vi ville komma på fest och de ville vi, så vi drog dit och trevligt var det iallafall! :)
I söndags hade jag teori som vanligt och när jag kom hem åkte jag direkt till ut och skulle rida Clintan, det gick super bra men han var väldigt rädd för allt igår så det var bara att hålla i sig hehe, och sen när jag kom hem därifrån åkte jag och mötte erik och vi åkte till stallet, det var lucia träning hehe..
Efter det åkte vi hem till honom och tog de lugnt :)
Idag på dansen så hade vi fotografering och fixade de sista inför showen :) Super kul!
Sen kom erik hit ett tag :)

Magda tog ett kort på oss i lördags, och om ni undrar vad jag har i ansiktet så är de en massa stjärnor som erik hade suttit dit hahah!


Kommentarer
Postat av: nicole som ska byta efternamn skriver:

snyyyygggt sanna... du borde börja satsa på den stilen, klär dej ;)<3

2009-12-01 @ 15:18:27
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0