-doktor besöket

Jag lovade ju att berätta om hur det gick när jag var hos doktorn i onsdags.
Och jag kan ju säga direkt att jag var så nervös (hela dagen!) kunde knappt äta något. hehe men iallafall det gick bra!
Som många av er vet så är jag OTROOOLIGT känslig med mina öron, ingen får röra dom, gör nån det så får jag panik direkt, ungefär så är det. Och ja vi kom dit, och satt i väntrummet och väntade och tillslut kom doktorn och hon hade med sig en praktikant från usa, och hon berättade att hon skulle vara med och kolla. Och jag tänkte direkt ah men klockrent, rätt patient verkligen! Så vi gick in i rummet och det började med att hon skulle kolla i öronen med den där grejen ni vet som typ lyser? Den iallafall och det gick jätte bra, satt helt spänd hela tiden och när det var klart var jag helt lättad att jag hade klarat det så bra och SEN frågar hon den där praktikanten om hon ville kolla och det ville hon, hon frågade INTE mig om det ens var okej?! Och jag blev rikigt irriterad för jag ville ju knappast göra det igen, men men hon skulle kolla iallafall och jag slår vad om att hon aldrig hade gjort det där förut för när hon väl skulle kolla så tryckte hon in de är grejen i örat och tryckte ner den i typ nedre kanten av örat och det gjorde skit ont så jag ba: aj!
Så tog hon bort den och gjorde samma sak igen och då jag ba: Men aj det gör ju för fan ont!
Så slutade hon, men då fick jag panik haha som jag så lätt får när det gäller sånt här så hon började prata lite om att hon inte skulle behöva spola om jag verkligen inte ville och sånt, men jag gjorde det iallafall, det var inte så farligt som jag trodde faktiskt. Kändes bra iallafall att jag gjorde det :)

Men men vad händer i helgen då?

Idag skulle jag egentligen ha åkt och hälsat på min fina vän armando, men det blev inte så, så någon annan dag blir det! :) Men idag ska jag träffa Josefine iallafall, vi får se vad vi hittar på för skoj.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahah duktig kikka, har vart hos fabboo doktonn <33

2009-11-23 @ 10:41:47
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0