-snöit värre!

Snöstorm idag också, jag håller verkligen på och förfryser när jag är utomhus.
men men idag då..
Jag började 8:15 med idrott, men jag är förskyld så jag skippade den lektionen.
Torsdagar är världens längsta dar ungefär, börjar 8:15 till 16, man är verkligen helt slut när man kommer hem, inte kul!
På kvällen följde jag med min kära pappa och kollade när han spelade innebandy, det var väldans skoj faktiskt,
och sen stjutsade han mig till Nicole och vi satt och pratade en massa och sånt.

 

Why is everything so screwed up?


Kommentarer
Postat av: nicole

hahah kan se steffe framför mej ;P

btw, snygg bild ;P, men de är skönt o bara prata ut man behöver sånt... annars går man o typ dränker sig själv<3

2009-11-08 @ 17:37:31
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0