-svininfluensa sprutan

I måndags tog jag svininfluensa sprutan..På dagen hade jag inte alls ont men på kvällen när jag skulle sova då.. shit sov inte mycket, vaknade typ varannan timme av att jag la mig på den armen.. Men men nu har jag ju iallafall tagit den och det känns bra de iallafall :) Men det drygaste är att man blir så seg av den, mitt huvud har exploderat i typ 2 dagar nu och har varit yr och illamående och haft feber till och från..
Äh nu ska jag inte klaga mer haha!

Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig, börjar äckligt tidigt imorgon.... 8:15.....



Beso
/

Kommentarer
Postat av: anonym!!!

tänker inte kommentera din om inte du kommenterar min! HAH känn på den duu! (okej... missuppfatta inte samtalsämnet...)

<3

2009-11-26 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0