15 november

oj oj oj min blogg har varit lite död nu ett tag, jag har verkligen inte haft någon lust att blogga alls verkligen. Har loggat in här flera gånger och varje gång jag har tänkt börja skriva så har jag inte kommit på något att skriva, för jag kan inte direkt påstå att det händer mycket i mitt liv just nu..
Men iallafall!
I helgen har jag mest tagit det lugnt..
I fredags åkte jag hem till Magda och Deni och det var lika trevligt som vanligt, mycket skratt och en jävla god kladdkaka min kära vän Magda hade bakat!
I lördags så gick jag upp rätt tidigt... 12 ungefär (A) Och efter lunch åkte jag och mamma iväg för jag skulle provrida en häst som jag ska börja sköta, väldigt söt och snäll ponny, dock väldigt liten 1.35 bara, men som tur var kändes han inte för liten för mig. Juste jag glömde min mobil hemma på dagen, och jävlar vad lost jag var utan den!! Visste inte vart jag skulle ta vägen haha men jag klarade mig iallafall ;)
På kvällen satt jag hemma med familjen och vi hade jätte mysigt och spelade spel och grejer!
Vid halv 10 - 10 åkte jag och mötte Henry, vi åkte hem till mig sen och det var super trevligt, kollade på film, The others, men jag var så himla trött verkligen,,, såg kanske halva filmen ehehe ehm....
Och idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt, åkte till stallet ett tag på morgonen annars har jag bara pluggat, skulle ha åkt tillbaka till stallet på kvällen också men jag mådde inte så bra, lite feber och väldigt hängig usch drygt,,
Nu är de såhär att jag är väldigt trött på lugna helger faktiskt... så nästa helg... nån? fest? nån?
Let´s slå klackarna i taket! ;)

Nu i veckan så ska jag till läkaren på onsdag.. usch, för er som inte visste de så har jag lite problem med mina öron, så ah.. jag lider redan nu :):):):)
Och på måndag alltså om 1 vecka ska jag ta svininfluensa sprutan, är riktigt nervös alltså..
Ska ni ta den?


I love ya<3

(btw, jag lovar att bli bättre på att uppdatera! )

Beso
/


Kommentarer
Postat av: nici

jäklar va vit nike är hahah ;P naaaw<3

hahha yeaah an american parteyyy at my house ;) hahahah :P kanske hansa bjuder över sin granne whitney houston?? vem vet ;P hahhah<333

2009-11-16 @ 17:58:07
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0