-barnvakt..

Ännu en tidig morgon haha, ne men imorse ställde jag klockan på 9 och vid halv 11 tog jag bussen till armando, ringde och väckte honom innan jag åkte, och han var skit trött haha så när vi la på så skulle han lägga sig och sova ett tag till, kom dit vid 11 ungefär och då öppnade hans kusin och sa att han låg och sov, haha. Men sen kollade vi på "vi hade iallafall tur med vädret igen" och faaan va jag älskar den där filmen alltså, så jävla klockren! :D Sen vid 1 ungefär kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till Nicole, och vi var barnvakt åt hennes söta lillesyster Angelina, hon var så snäll och glad i början men när det hade gått ca 30 min började hon skrika och gråta och vi fick självklart lite panik för inget vi gjorde hjälpte, så ja hon skrek i några timmar i sträck haha, kan ju iallafall säga att det blev väldigt lugnt och skönt när hon sen blev hämtad.
Nu på kvällen var jag och mamma på bio, vi såg på Michael Jackson - This is it, och fy faaaaan va bra den var! Och dte var så sorgligt och se, liksom allt han hade planerat och repeterat och det inte blev någon konsert.. men men riktigt bra var den iallafall!
Verkligen värd att se.

Beso

/


Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahh vilken dag alltså... har inga andra ord ;P<3

2009-11-02 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0