-Gran Canaria

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen, uh vill verkligen tillbaka till underbara Gran Canaria men men back to the reality. Den här veckan har varit hela underbar. Haft underbart väder 25-30 grader varje dag, solat, badat och haft otroligt kul. Haha sjungit kareoke på en irlänsk bar har jag också gjort! Går inte beskriva med ord hur kul och underbart jag har haft de, så jag lägger in lite bilder :)



Jag och bror <3













på planet påväg hem till kalla Sverige:(

uuh kallt kallt :(


En otroligt underbar resa!

Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

såå härligt hun, men skönt att hare tillbaka!!! loveee<3

2009-10-11 @ 22:14:00
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0