-Long time ago

Otroligt länge sen jag skrev, men jag har inte haft något att skriva om, och om jag har haft det så har jag bara inte orkat..
Men nu får jag ta och rycka upp mig lite eller va säger ni?
I fredags så åkte jag till min fina vän Magda, och vi hade väldigt kul måste jag säga, sen efter ett bra tag drog vi äntligen iväg till Steven, jag måste säga att jag var totalt lost påvägen dit alltså, jag köpte en bussbiljett och vi väntade på bussen när den väl kom så gick vi på (när jag åker till skolan använder jag busskort) Så dum som jag är så tror jag att jag har busskort nu med och liksom visar upp biljetten mot den där apparaten som man visar upp busskortet med och det händer inget och jag fattar ingenting? Sen kollar jag upp på busschaffören och han kollar på mig som om jag va dum i huvudet och det var då jag fattade att jag inte höll i ett busskort utan en biljett bara som man bara behöver visa för chaffören, haha jag och Magda skrattade nästan hela vägen ner på stan.. Men men väl hos Steven var de fan nästan 30 pers redan där, väldigt mycket folk var de men vi hade jätte trevligt endå! I lördags så tog jag de super lungt på dagen, jossan kom hit vid 3 kanske och sen fixade jag mig lite och vid 8 åkte vi till Nickan och kollade på film och mös, :)
I Söndags gick jag upp vid 10, alldeles för tidigt för mig, så jag var som en zombie när jag kom till stallet vid 12 och skulle ha teori.
Efter teorin åkte jag hem och sen vid 4 var det bara att ta cykeln och trampa tillbaka då det var seiehoppning, haha och för en gångs skull var faktiskt jag med och hoppa, och det gick super bra, är jätte nöjd verkligen! :)


hoppelihopp


Det är ju nästan skrattretande att allt jag bestämmer mig för att göra alltid blir ett stort jävla misstag!

Kommentarer
Postat av: nicole

hahah... den där lördagen, ingen bra phsykolog vi hade elr hur.. de blev bra när han gick hahahhaha ;P<33

2009-10-27 @ 12:28:35
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0