-slö dag

Hade bara 1 lektion idag och det var medieproduktion.
Den första och sista lektionen var inställd så jag började halv 12, otroligt skönt!
Ställde klockan på 9 och så gick jag upp och skulle hoppa i duschen och tvätta håret och sånt och helt plötligt kom det upp en tanke i mitt huvud "Vem fan orkar tvätta håret" "Inte jag iallafall"
Tro det eller ej men jag sket i det, haha jag som alltid brukar vara så noga med att jag måste tvätta det varje dag annars blir jag galen liksom, men jag slängde bara upp det i en knut och jag tänkte till och med gå iväg med mjukiskläder men då ryckte jag upp mig och tänte "Va fan sanna, va är ditt problem" hahah så sminkade jag mig och gick iväg till bussen och på bussen ringde mig amiga favorita och sa att hennes lektioner var inställda och hon satt i skolan och hade tråkigt så hon följde med mig till Weströmska, 2a dagen irad vi åkte tillsammans till skolan precis som den gamla goda tiden! Men bara efter ett litet tag åkte hon ner på stan igen och skulle träffa Jessica :)
Hade ingen lärare på lektionen så vi hade fått uppgifter vi skulle göra och det gjordes väldigt snabbt så efter ca 1 h gick jag hem till pappsen ett tag och sen skjuttsade han hem mig sen när han skulle till jobbet.
Sen på kvällen åkte jag till stallet och var ute i skogen med mig super duper pigga Rambo som inte alls ville samarbeta med mig idag hahah, men men alla kan väl ha en dålig dag ibland eller hur? ;)
Juste igår efter skolan åkte jag Nickan och Gehan ner på stan och min älskade vän bjöd oss på fika på wayne´s, efter ett litet tag kom Natha dit också!
Sen vid kl 5 gick jag och Nickan till feelgood och en kille som heter Alexander visade oss runt.
Så nu på torsdag efter skolan blire gymma av för oss höhö! ;D



Beso
/

Kommentarer
Postat av: nicole

naaww saknar gamla goda tider ;) feelgood yyeaah ... heheh ;P<3

2009-10-18 @ 21:09:26
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0