-trevlig familjekväll

Åkte till min underbara vän Nicole igår eftermiddag och på kvällen kom även Nickans mormor och Morfar och Gehan var där också. Vi åt super god mat och skrattade och hade jätte trevligt!
Hahah älskar nickans underbara och GALNA mormor och morfar, man fick sig ett riktigt gott skratt igår måste jag säga...!
Senare på kvällen kollade jag nickan och Gehan på film, vi bäddade ner oss alla tre i bäddsoffan och kollade på 2 skräckfilmer. När vi ligger där i mörkret så helt plötsligt kommer det någon in springades och skrikandes i rummet och jag och Gehan skriker som aldrig förr hahah men det var bara mormor som skulle skrämma oss, fyfan va rädd jag blev alltså!
Filmerna var superbra, men vi var bra rädda efteråt och det blev ju inte bättre att att helt plötsligt var ett ljus borta (sånt som hänger på väggen) och det visade sig att det hade ramlat ner, men vi hade inte hört någonting, hm... mysko...Vet inte alls när vi somnade men vaknade vid 11 sen iallafall och var sjukt hungrig så jag väckte mina två sötnosar och vi gick och åt frukost. Pappa hämtade oss vid halv 1 och vi skjuttsade hem Gehan, och vi åkte hem till mig.

Beso
/

Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAHAHAHHAHAHhh herregud jaah... what a night ;) plus att ja hade två riktiga mesar med tjejskrik båda två som blev rädda för min coola mormor hahahah... ni är störda... störda men söta :)<3

Älskar er syster o snögubbe <3

2009-10-11 @ 22:25:05
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0