-väldigt trevlig helg!

I fredags så träffade jag min fina vän Magda och på kvällen träffade vi armando, det var jätte trevligt, var sjuuuukt länge sen! Så det var skit kul :)
När jag och Magda kom hem så satt vi uppe ett bra tag och bara pratade, och sen bestämde vi att jag skulle sova där, det var också otroligt länge sen. Vi satt och kollade på "heartbreak hotell" haha så jävla klockren film alltså, men tillslut var vi båda så trötta att det sved i ögonen. På morgonen vaknade vi väldigt tidigt, kl 9. Så vi fixade oss i lugn och ro, runt kl 12 så gick jag hem och sen vid 2 tog jag tåget till Stockholm, och som vanligt fick jag stressa äckligt mycket för att hinna med tåget, haha lyckas alltid komma i sista minuten alltså. Men men, det var fullt på tåget så jag fick stå, riktigt drygt. På centralen mötte Malle upp mig och vi gick och åt, sen lite senare mötte vi upp Linda och Joel så skulle vi ta tunnelbanan till gärdet, men vi lyckades ta helt fel tåg och fick åka tillbaka igen och sen byta till ett annat tåg, hahah så typiskt oss alltså. Men vi hann iallfall, vi kom 5 min innan dom skulle stänga dörrarna typ, ja för er som inte vet så skulle jag på Körslaget, det var riktigt kul, så underbart stämning måste jag säga. Åkte med Markus hem till västerås igen på kvällen och han skjutsade mig till Magda, vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på, så vi ringde Markus, och han var hos mina brorsor, så vi drog dit, och det var riktigt skojjsigt!
Beso
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0