-070909

Fick äntligen sova ut imorse, jag gick upp vid 10, började 12 idag, så det var riktigt skönt att få sova länge efter att ha gott upp riktigt tidigt hela helgen!
Dagen har varit rätt lugn, inte så många lektioner och så, Nickan kom till wenströmska och mötte mig när jag hade slutat så gick vi till pappa och hälsade på lillebror. Vi fick skjutts ner på stan av pappa och där gick vi och fikade lite och jag köpte äntligen brun utan sol, hoppas att det funkar! :)

På kvällen var jag och dansade, älskar verkligen vår nya dans, riktigt rolig!



Beso
/




So you gotta take the good with the bad, the happy and the sad
or will you bring the better future then i had in the past
cause i don't want to make the same mistakes i did
i don't wanna fall back on my face again
I'll admit it, i was scared to answer loves call
and if it hits, better make it worth the fall



Kommentarer
Postat av: nicole

hahha de börjar bli en vana att komma till wenströmska o hämta upp dig haha ;P Såå söt litet skomärke!!! <3

2009-09-09 @ 19:37:01
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0