-11 September

Att ett helt år har gått sen du försvann går bra inte att förstå.
Det känns som om det var igår som jag stod där och sa hejdå,
kramade dig en sista gång samtidigt som jag grät i din man, ville inte lämna dig där,
men jag hade inget val. Det känns som om det var igår jag drog med min min bästa vän Nicole
in i det där rummet i skolan och berättade den hemska nyheten.
Tårarna bara rann. Kunde inte fatta att det var sant.
Ditt fantastiska liv och karriär skulle inte sluta såhär,
allt gick så himla bra, men så hände den hemska olyckan och det fanns inget att göra..
Jag saknar dig så otroligt mycket Clyde!





Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

Clydevännen <3<3<3

2009-09-15 @ 21:34:57
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0