-160909

Jag blir så otroligt irriterad, har försökt byta visningsbild på min blogg hur länge som helst, men den VÄGRAR ju verkligen att funka. Jag har tröttnat så äckligt mycket på den bilden jag har, uuuusch! Så är det någon som kan hjälpa mig med det? Eller är det fel på bloggen bara, har ni också problem med det, eller är det bara min som krånlgar?

Annars idag så har jag varit och ridit, red två lektioner på rad. Alltså 2 h, oj oj de var riktigt tufft måste jag säga, när jag hoppade av hästen för sista gången så kunde jag knappt gå, det är helt sjukt ju. Första lektioner red vi på volt och minskade och förstorade volten, och även lite öppna och sluta. Lektion två så hoppade vi, hihi hoppning är verkligen det bästa jag vet! Hoppade med lilla galna Promise, det blev en jävla fart haha, men tillslut fick vi till några fina hopp iallafall, jo sista språnget slutade med ett stopp och jag höll på få ett I believe I can fly moment, men jag höll mig kvar så fint hehe.

Imorgon är det en riktigt lång dag, 8:15 - 16:00, usch ser inte fram emot det måste jag erkänna. Sitter och tänker just nu på hur underbart skönt det skulle vara att bara stänga av den där hemska väckarklockan imorgon när den ringer kl 6, och bara somna om, om det endå vore så härligt!
Efter skolan imorgon ska jag till min bror och intervjua honom haha, har en uppgift i skolan, så vi var tvugna att intervjua någon, så jag valde ena min brorsa! :)

Ne nu ska jag gå och kolla lite på tv och tröstäta lite glass...
Vi hörs imorgon!
Beso
/

So what if it hurts me
so what if I break down
so what if this world just throws me off the edge
my feet run out of ground
I gotta find my place
i wanna hear my sound
dont care about other pain infront of me
cause im just tryna be happy,
just wanna be happy


Kommentarer
Postat av: nicole

hahha i believe i can fly ;)

got to talk to u later...........

<3

2009-09-17 @ 12:44:47
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0