-200909

Så otroligt seg dag.. haha igår kväll var jag riktigt trött, somnade direkt när jag gick och la mig, och så vaknade jag av mig själv vid 10 och var jätte pigg. Det bästa som finns är ju när man vaknar av sig själv utan någon väckarklocka och är jätte pigg.
Hahah jag såg precis att min visningsbild har ändrats... till helt FEL bild!!!! Blir galen och som det verkar så verkar det alltså ta flera dagar innan den ändras... crap!
Äh nu ska jag nog ta och sova!



UPDATE
Yes nu har jag den visningsbilden som jag ville ha hihih! :D


Beso
/

show me what it´s all about


Kommentarer
Postat av: nicole

hahahh vilka problem med bloggen hörru ;) niceface...elr ah fin bild mena ja :) yeaahh påkommit nytt ord! Fan va cool jag är! Ush konstig är ja också... observera ja är trött :)<3

pooosss

2009-09-21 @ 16:14:14
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0