-ett litet hej...

Först tänkte jag bara skriva att det skulle vara så himla kul att veta vilka som läser min blogg...  jag vet iallafall några stycken som gör det, så jag tänkte bara be er om en liten liten tjänst allihopa, skulle ni inte bara kunna kommentera ett hej eller något, bara så att jag har en liten aning iallafall vilka som kollar in här då och då? Det skulle verkligen vara super kul! :)

Jag tänkte även berätta om en grej som verkligen frustrerar mig.. Som dom flesta vet så älskar jag musik och allt som har med musik att göra, så det är ju inte så svårt att gissa att jag älskar att skriva låtar och jag skriver ganska ofta. Men det absolut värsta jfag vet är när jag känner att jag verkligen verkligen vill skriva men så helt plötsligt bara står det stilla i huvudet, jag har en massa saker i huvudet som vill ut, men inget som funkar ihop med låten eller så att det låter bra.. Det är verkligen så himla frustrerande!

Men men, imorgon kväll blir det Silk, yeye fy fan det blir det hehe, nu slår jag och Nickan klackarna i taket igen ;)
Men det enda problemet är att jag inte vet vad jag ska ha på mig..... uuh jobbiga problem alltså.



Beso
/


Kommentarer
Postat av: Annapyttipanna

Jag läser din blogg, och bevakar på bloglovin!:)

2009-09-10 @ 13:35:32
Postat av: necta

fan att de inte blev nått... nu har man nått att ta igen...riktigt stoort!

Men mys blev de ju ändå :) vi hittar alltid på nått mi amiga favorita <3

2009-09-10 @ 22:22:02
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: pappa

hej sanna min underbara dotter.jag läser varje dag.puss

2009-09-12 @ 13:16:29
Postat av: Anna

ja läääser ;) <3



saknar dig juuu!

2009-09-12 @ 16:31:34
URL: http://annapannkaka.blogg.se/
Postat av: Thommy

Hejsan Sanna, pappa tycker jag ska sända en hälsning ;o)

Mysig blogg du har.

Sköt om dig.

2009-09-14 @ 00:31:03
Postat av: matilda

jag läser faktiskt:) (lite ovääntat va?;))

2009-09-14 @ 22:50:28
URL: http://matildasoderberg.blogg.se/
Postat av: Malle

jaag läser såklart ;)

2009-09-22 @ 17:46:46
URL: http://juustdaance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0