-Modell för en dag

Oj jäklar va kul det var.
Alla där var så himla trevliga, och fotograferna var jätte proffsiga.
Det började med att jag och mamma åkte till Josefine där den stora vita limousinen stog och väntade på oss.
Sen åkte vi till first hotell och där fick vi fylla i några papper och sen satt vi och väntade och sen var det våran tur att bli sminkade, blev super nöjd med sminket.
När vi var klara med sminket fick vi byta om och sen var det foto dax, vi började med ansiktsbilder och med en spegel liksom under, så att det speglade sig i spegeln. Efter det tog vi helkroppsbilder mot en vit bakrund där vi även hade lite rekvisita, på dom korten hade jag svarta lackleggings och ett svart linne. 
Efter det sprang vi och bytte kläder igen och sen var det när och helkropps bild mot en svartbakrund. Fick även va en "cowboy" brutta på några av dom korten haha, fotografen plockade fram en svart hatt, 2 st pistoler och pilotbrillor, haha oj oj. På dom korten hade jag gråa jeans, vitt linne och en lila rosa skjorta. Efter det tog jag och Jossan kort tillsammans.
Sen fick vi kolla på korten, och jag blev så otroligt otroligt nöjd med dom!
Det var verkligen så otroligt kul :)


Limousinen


happyfaces

:)


Väntar på att bli sminkad

makeup



In action haha

Jag älskar dig vännen<3



Kommentarer
Postat av: nicole

hihih så här kul, sötnosar <3<3

2009-09-21 @ 16:12:09
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0