-nu schlår vi schlackarna i schlaket!

oh yeah det gör vi!
Den här helgen har jag tillbringat hos min underbara vän Nickan!
lördagen och söndagen var ju väldigt jobbiga måste jag säga, det var tävlingar i stallet så jag var där och hjälpte till, kan säga att jag var väldigt irriterad båda dagarna faktiskt, så otroligt dålig stämning alltså, fyfan va drygt!
Men fredag och lördag kvällen var jag absolut inte irriterad, tvärt om, hade jävligt kul!
I fredags så gick jag och Nickan hem till henne på kvällen och hade en riktig tjejkväll, med massa gossip och grejjer! Vi gick dock och la oss väldigt tidigt, riktigt trötta var vi, på lördag morgon ringde min klocka vid 6:30 och fan va sur jag blev för att jag inte fick sova nå mer hahah, men men det var bara upp och klä på sig.
På kvällen kom jag hem till Nickan igen och vi fixade oss, lite senare på kvällen fick vi super trevligt sällskap och vi hade hur kul som helst,  jävla träningscykel, eller vad säger du Nickan? ;) När våra vänner drog hemmåt så efter ett tag så kom Steven och Michael över och det slutade med att vi alla somnade i Nickans säng hehe, men som tur var vaknade vi runt 2 och då drog dom hem och vi tänkte gå och lägga oss men då ringde Michael och sa att dom inte hittade till bussen och massa, och Nickan försökte förklara men det gick tydligen inte så bra...Men jag somnade iallafall medans hon försökte hjälpa dom att hitta. Vaknade vid 7:30 av att mitt mobil alarm ringde och då var det bara att ta cykeln till stallet.. På kvällen så åkte jag hem till Nickan igen och vi kollade lite på tv och hade de jätte trevligt!

Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

hhihihihihhahahhahahaha tack för underbraraste helgen mi amiga favorita!!!

Love yaaa!!!!

<3333 ;):P

2009-09-06 @ 23:03:06
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0