-Ohyeeah

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska gå upp, ställer klockan på ca halv 3 tror jag, och vi åker härifrån vid kvart över 4.
Så nu måste jag ta och gå och lägga mig, så jag får sova ett par timmar iallafall :)
Kommer nog inte att ha tillgång till dator på 1 vecka, så vi hörsnär jag kommer hem!

Haha juste jag var hos min underbara vän Nicole idag ett tag efter skolan och som vanligt när vi inte pratar om något speicellt så åker samtalsämnet alltid in på samma sak... Hey baberiba..
Det bästa vi båda två vet haha.
Nickan skulle härma en grejj från hey baberiba och ändrade litegrann bara..

"Min nya kvinna åker imorgon.....en vecka blir hon borta.....imorgon..."
Hahah så jävla skön alltså, egentligen så ska det vara:

"träffat en ny kvinna i helgen.... 19 år ska hon fylla.... om 3 år.."

Så jävla klockrent, hey baberiba är de bästa jag vet!



Beso
/

Kommentarer
Postat av: bull

Ja kryddar dig med johannesört!

2009-09-30 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0