-seg dag

Är så otroligt seg idag alltså, jag sov hos Nickan igår, vi gick och la oss vid 1 typ somnade direkt haha sen vaknade jag vid 8 på morgonen och kom på att vi fortfarande hade smink på oss så jag puttade på min vän och vi gick och tvättade bort sminket. Sen vid 9 gick vi och la oss igen och sov som en stock till kl 12 då pappa ringde och väckte mig. Åkte hem vid halv 3 och hämtade upp Jossan på vägen hem, vi har inte gjort så jätte mycket åkte ner på stan ett litet tag annars bara tagit de lugnt.
Så.. vad ska man hitta på ikväll då?

Älskade lillebror<3

Kommentarer
Postat av: nicole

naw söt bild!!! jo vad ska du göra ikväll då... jo du ska komma till din påputtade vän <3<3

2009-09-27 @ 20:30:05
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: henry

haha söt lillebrorsa du har! :)

2009-10-08 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0