-träningsvärk så det bara värker om det

Igår började dansen och jag måste erkänna att jag har ju inte direkt tränat så himla mycket i sommar, även fast jag har försökt hehe.. Så jag kan ju lugnt säga att jag knappt kan gå idag,, och har jag riktigt med otur så är det förmodligen värre imorgon, och det är ju bara helt underbart!
Men men nog om träningsvärk, dansen var iallafall skit kul!
Hade en lång och tråkig dag i skolan, började 9:30 och slutade ca 15:00, Nicole kom och mötte mig vid Wenströmska när jag slutade och så tog vi bussen hem tillsammans, sen cyklade vi iväg till stallet, men jag kan säga att i mitt huvud så var jag tyvärr överallt förutom just i stallet, hade så himla mycket att tänka på..
fan...I don´t know what to do
Nu ¨på kvällen så var jag och Nicole ute och gick och satt och pratade en himla massa, så skönt att bara få prata ut alltså!



I wish I could smile..
and now I wonder, is this how it feels like to really cry?

Beso
/


Kommentarer
Postat av: nicole

tack för igår amiga favorita <3



annasall, udall kasall etavall neall aksall, anhall räall bsolutaall nteiall ärdvall inadall årartall... moall agjall arvall iall indall itssall agjall kullesall cksåoall aravall recispall omsall udall räall unall... enmall omkall hågiall ttaall unall udall kasall shlå shlackanna i shlacätt choall ahall etdall araball ulkall choall agjall kasall ittahall igdall neall iktigtrall älvall ränadtall unkhall! ;D <3 LOVE YA!

2009-09-02 @ 20:49:59
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0