-trevlig kväll hos brorsorna

Var inte ett dugg trött på kvällen så vid 12 bestämde jag mig för att åka hem till mina brorsor. Markus kom och hämtade mig och vi åkte till Robin och Tobias, super trevligt där måste jag säga, vi skrattade massor och hade jätte kul. Vid halv 2 ungefär drog vi ut på en bil äventyr och käkade natt käk på statoil haha. Sen åkte vi hem och kollade på film, gjorde verkligen allt jag kunde för att hålla mig vaken men de var för jävla svårt alltså.. Kommer iallafall ihåg att det stog att Bob Marley skulle vara med och jag kommer ihåg att jag frågade vaa, ska bob marley va med?
Haha kom hem alldeles too late, eh... 4...
Men en kul kväll var det iallafall, och imorse väckte pappa mig och sa: Sanna.... klockan är 5 bara så du vet.
Oj jävlar då vaknade jag, och ba: WHAT?!  Pappa säg att du skojjar med mig?, du skojjar va?
Pappa: Hahaha ja jag skojjar bara, klockan är 1.
Haha ni anar inte vilken panik jag fick alltså.


hahah saknar sommaren alltså <3

Beso
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0